PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Friday, January 9, 2009

Kenapa aku perlukan seorang isteri?


• Dia merupakan sayap kiri perjuanganku

• Dia mampu meyejukkan pandangan mataku dan menjadi pelindung mataku yang sering khianat

• Dia selalu mengingatkan aku di kala aku lalai

• Dia menjadi tempat untuk aku meluahkan segala isi hatiku

• Dia menjadi assistant dan rakan kongsi dalam segenap gerak kerjaku yang memerlukan bantuan

• Dia menjadi tempat untuk aku berbincang strategi perjuanganku di medan dakwah

• Dia membakar semangat ku takkala aku lemah di medan perjuangan

• Dia telah banyak meredakan nafsu jahatku

• Dia banyak membela ku ketika aku dikutuk oleh musuh Allah

• Dia melahirkan anak hanyalah dengan tekad untuk memastikan anaknya mewarisi perjuangan ayah dan ibunya dalam menegakkan Islam

• Dia rela mati syahid bersama-sama dengan ku


Kenapa aku bencikan seorang isteri?


• Dia telah banyak melemahkan perjalanan dakwah ku

• Dia banyak mencemarkan nama baik ku

• Dia gagal memahami kesibukan ku

• Dia tidak mampu menjadi sayap kiri perjuanganku

• Dia menjadi fitnah terhadap diriku

• Dia lebih mengasihiku daripada Allah dan Rasul

• Dia banyak menggodaku supaya lebih mengasihinya berbanding Allah dan Rasul

Sedikit pesanan khas buat bakal isteri ku

2 comments:

cash loan said...

Do you need a Loan?
Are you looking for Finance?
Are you looking for a Loan to enlarge your business?
I think you have come to the right place.
We offer Loans atlow interest rate.
Interested people should please contact us on
For immediate response to your application, Kindly
reply to this emails below only.
Whats app +919205646839
helpfiance@gmail.com

Please, do provide us with the Following information if interested.

1) Full Name:………
2) Gender:………
3) Loan Amount Needed:………
4) Loan Duration:………
5) Country:………
6) Home Address:………
7) Mobile Number:………
8)Monthly Income:…………………
9)Occupation:………………………
)Which site did you here about us…………………

Thanks and Best Regards.
helpfiance@gmail.com
Whats app +919205646839

cash loan said...


Hello, Do you need a loan from The most trusted and reliable company
in the world? if yes then contact us now for we offer loan to all
categories of seekers be it companies or for staff usage. We offer
loan at 3% interest rate, Contact us via Whats app +919205646839
mohanmendcompany01@gmail.com

LOAN SEEKERS APPLICATION FORM
******************************
1) Full Name:
2) Gender:
3) Loan Amount Needed:
4) Loan Duration:
5) Country:
6) Home Address:
7) Mobile Number:
8) Fax Number:
9) Occupation:
10) Monthly Income:
11) Salary Date:
12) Purpose of loan:
13) Where did you get our loan advertisement: