PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Tuesday, March 24, 2009

Berani kerana Benar, Takut kerana Salah

Takut untuk bagi permit kepada akhbar yang membawa kebenaran? Itu tandanya SALAH…………Betul lah kata pepatah melayu "BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH"………………………….

Politik Malaysia ‘khorban daaiman’ (sentiasa rosak). Sedarlah wahai saudaraku inilah BALA yang menimpa negara kita sekarang……………..SEMAKIN RAMAI UMAT ISLAM YANG TAKUT AKAN KEBENARAN………MEREKA LEBIH CINTAKAN KEBATILAN………………………

Maklumat yang terbaru saya dapati akhbar harakah dan suara keadilan telah digantung permit oleh KDN selama 3 bulan berkuatkuasa serta merta bermula semalam……….

Inilah masanya yang paling tepat untuk saya katakan bahawa peranan blog sangat relevan untuk dimainkan sebagai pengganti lidah harakah dan keadilan……………….

Bagi saya pihak kerajaan teramat BIMBANG (khouf jiddan fi kabiiril musykilah) seandainya permit kepada akhbar harakah dan keadilan masih lagi diberikan buat masa sekarang. Sebabnya??????????

Sebabnya………………….itulah yang dikatakan politik kotor (siasatul fasad wa siasatul maridh) yang dianjurkan oleh kerajaan yang ada supaya AURA KEBENARAN tidak berani menentang keangkuhan mereka. Mereka teramat takut sekiranya KEBENARAN menyinari kegelapan sistem politik Malaysia……………..

Tindakan kerajaan yang menahan permit tersebut telah mengZAHIRkan lagi betapa hancurnya makna sebuah DEMOKRASI yang dicipta sendiri oleh tangan-tangan mereka………….

Betul lah kata A.Samad Said bahawa negara kita sekarang sedang mengalami KECACATAN demokrasi..

Mereka semakin hilang kewarasan dalam mentafsir erti DEMOKRASI yang sebenar. Sebab itulah Allah turunkan pelbagai bentuk BALA dan ANCAMAN kepada rakyat. Siapa yang susah? Siapa yang terpaksa pening kepala untuk settlekan bala ini ??? Susah tentu pihak yang MENEMPAH BALA itu sendiri……………………..

Saudara perlu ingat apa erti sebenar demokrasi iaitu “KUASA DI TANGAN RAKYAT”.”KERAJAAN TIDAK BOLEH MEMAKSA RAKYAT UNTUK MENYOKONG MANA-MANA PIHAK”"RAKYAT DIBERI RUANG DAN PELUANG UNTUK MENYUARAKAN PENDIRIAN MEREKA"………………..Inilah makna demokrasi sebenar tapi…………………………..

Kerajaan kita seolah-olah ingin meniru sistem pemerintahan kuku besi yang tidak memberi ruang sedikit pun kepada rakyat untuk bersuara. Kalau bersuara pun seolah-olah tidak ada kesan dan tindakan. Apa semua ni?????.............................

So………………………sebenarnya...

Kita tidak pernah membenci orang islam di dalam pihak kerajaan

tetapi

Kita BENCI orang islam yang tidak mahu MEMBELA agamanya....

Kita amat BENCI orang islam yang tidak sedar dirinya seorang MUSLIM.....

Kita amat BENCI orang islam yang bersikap ingin menghancurkan agamanya sendiri.

Anda tahu siapa mereka?

No comments: