PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Saturday, August 7, 2010

Presiden MCA jadi BENGONG??


"Nampaknya Presiden MCA turut menjadi bengong. Salahkah mengaitkan Islam untuk mendapatkan sokongan masyarakat Melayu. Kenapa beliau sibuk-sibuk bercerita pasal Islam. Kalau nak menghentam Umno, kenapa kaitan dengan Pas.

Kita perhatikan Umno telah menjadi lebih konservatif untuk bersaing dengan PAS bagi mendapatkan sokongan Melayu'' kata Chua. Hentamlah Umno, nak menjadi konservatif ke, nak jadi primitif ke. Itu Umno punya pasal, tiada kaitan dengan Pas.

"Jangan optimistik bahawa jika PAS memerintah, negara ini akan bebas daripada rasuah dan segala masalah lain akan lenyap. Perlu diingat ada antara negara yang mengamalkan rasuah terdiri daripada negara yang mempunyai majoriti masyarakat Islam," Chua Soi Lek bermulut buruk mengomel.

Sama ada bebas atau tidak rasuah, perhatikan Kelantan. Pas berusaha bersungguh-sungguh untuk meniadakan rasuah. Kenapa kaitan rasuah dengan negara-negara Islam. Kalau marahkan Umno yang selalu melakukan rasuah, taik rasuah, jangan kaitan dengan Islam. Umno itu sendiri tak berapa Islam. Islamnya tak cukup. Hentamlah Umno yang selalu makan rasuah itu.

Jadi Chua Soi Lek jangan menyibuk tentang Islam. Islam pun tak suruh pemimpin yang berzina di sana sini menjadi pemimpin. Tak bodohkah orang yang memilihnya. Dia sendiri memilih anaknya, kroninya dalam kabinet Najib, bengong! sendiri rasuah, tak sedar diri.

Perbetulkan dulu apa yang tidak betul dalam MCA.-ek-ele

No comments: