PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Sunday, December 11, 2011

Madu Sidir dan Roh Perjuangan Islam..

Alhamdulillah hari ni 6 botol Madu Sidir Yaman telah terjual..Dan sebahagian dari keuntungan jualan madu ini akan dimasukkan ke dalam tabung pemuda Pas Subang dan tabung Dewan Muslimat Pas dan secara umumnya kepada pejuang-pejuang Islam yang berjuang menegakkan agama Allah..
Apa yang penting pastikan setiap tindakan dan gerak kerja kita mesti lah memberi sumbangan kepada perjuangan Islam. Sebagai abna'ul harakah seharusnya kita menyedari bahawa tanggungjawab kita cukup banyak hatta kalau nak dinisbahkan dengan masa yang ada memang tidak mencukupi. Memang benar apa yang telah diungkapkan oleh Imam Mujaddid As-Syahid Hassan al-Banna "kewajipan itu lebih banyak daripada masa".
InsyaAllah moga-moga risalah ringkas ini sedikit sebanyak dapat meniupkan roh perjuangan dalam jiwa kita dan juga kita mengharapkan agar roh perjuangan ini akan senantiasa sebati dengan hati sanubari kita..
takbir!!

No comments: