PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Friday, January 9, 2009

Kenapa aku perlukan seorang isteri?


• Dia merupakan sayap kiri perjuanganku

• Dia mampu meyejukkan pandangan mataku dan menjadi pelindung mataku yang sering khianat

• Dia selalu mengingatkan aku di kala aku lalai

• Dia menjadi tempat untuk aku meluahkan segala isi hatiku

• Dia menjadi assistant dan rakan kongsi dalam segenap gerak kerjaku yang memerlukan bantuan

• Dia menjadi tempat untuk aku berbincang strategi perjuanganku di medan dakwah

• Dia membakar semangat ku takkala aku lemah di medan perjuangan

• Dia telah banyak meredakan nafsu jahatku

• Dia banyak membela ku ketika aku dikutuk oleh musuh Allah

• Dia melahirkan anak hanyalah dengan tekad untuk memastikan anaknya mewarisi perjuangan ayah dan ibunya dalam menegakkan Islam

• Dia rela mati syahid bersama-sama dengan ku


Kenapa aku bencikan seorang isteri?


• Dia telah banyak melemahkan perjalanan dakwah ku

• Dia banyak mencemarkan nama baik ku

• Dia gagal memahami kesibukan ku

• Dia tidak mampu menjadi sayap kiri perjuanganku

• Dia menjadi fitnah terhadap diriku

• Dia lebih mengasihiku daripada Allah dan Rasul

• Dia banyak menggodaku supaya lebih mengasihinya berbanding Allah dan Rasul

Sedikit pesanan khas buat bakal isteri ku

No comments: