PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Saturday, March 5, 2011

Beratnya sebuah Amanah...

Ya Allah semalam aku baru sahaja menerima satu amanah yang cukup berat untuk aku pikul...

Amanah ini kalau diberikan kepada bukit nescaya ia akan berkecai, kalau diletakkan kepada gunung tentu ia akan hancur..

Inikan pula aku yang lebih kerdil dari bukit dan gunung..

Benak hatiku selalu tertanya-tanya 'layak ke aku pegang amanah ini'??

Bertalu-talu persoalan ini bermain-main di benak fikiranku..

Apa boleh buat aku 'set' ini mungkinlah cara Allah nak kurniakan pahala berganda-ganda buat insan yang berjiwa harakah..insyaAllah

Aku sahut seruanMu dengan penuh rasa rendah diri dan kehinaan..

Ya Allah tolonglah aku untuk terus thabat..

Semoga aku diberi kekuatan olehMu untuk terus istiqamah dalam perjuangan melalui wasilah ini...

No comments: