PRODUK-PRODUK SUNNAH

PRODUK-PRODUK SUNNAH
Keaslian dan Kilauan Madu Asli Yaman semakin menjadi buah mulut...jom mesej saya +60132041372 atau whatsapp +967714794353 @ emel jer pun ok ibnuzaid359@gmail.com..kalau anda berminat..selanjutnya lawati www.produkyaman.blogspot.com

Wednesday, March 16, 2011

Syahid di Malaysia..

InsyaAllah aku akan sampai di Malaysia pada hari jumaat atau sabtu ni..moga-moga aku diberi peluang untuk syahid di negaraku sendiri di samping kerja islam yang cukup banyak menantiku..

hampir kesemua rakyat Malaysia di Yaman terpaksa pulang ke Malaysia ekoran demonstrasi yang semakin menjadi-jadi dari hari ke sehari menyebabkan pelajar Malaysia di sini terdedah dengan risiko rusuhan..

rakyat mahu Ali Sholeh turun tetapi dia tetap juga berdegil..

Syeikh Majid Az-Zindani kata: " Ali Sholeh tak akan turun melainkan dengan pertumpahan darah"

Semoga kerajaan Ali cepat-cepat turun digantikan dengan Syeikh Majid yang akan menerajui negara dalam konsep "Daulah Islamiah" yang sebenar..

takbir!!!

p/s: apa2 hal nanti bolehlah kontek aku di talian 0132041372

1 comment:

Aku said...

Daulah Islami tu macamana?
Dah pernah masuk Islam?